Pappagris

Iris har idag varit en väldig pappagris. Hon har velat vara i min famn hela kvällen. Är ju väldigt hedrande och mysigt men hon har ju en mamma också som hon gärna får vara hos. För det är inte så att hennes mamma inte vill ha henne hos sig, tvärtom. Men nä, det ska vara pappa, pappa, pappa. Hon blev helt förstörd bara för att jag inte kunde ta upp henne när jag stod och diskade utan fick vara med sin mamma i hennes rum. Kom storgråtande ut i köket och då var det bara för mig och Emma att byta plats. Lider med min älskade sambo när Iris är på det sättet.

Iris har fått en ny favoritsysselsättning, duscha. Herre jävlar rent ut sagt vad hon tycker det är kul. Hon skrattar, tjuter och studsar upp och ner som en guttaperkaboll i duschen. Så nu är badet något som blir när vi är hos mormor och morfar eller farmor och farfar där det finns badkar. För att duscha är tydligen det nya. Kan vara något hon fått av mig för jag väljer dusch alla dar i veckan före ett bad.

Nu ska jag gå och lägga mig och sova så jag orkar med en aktiv dag med världens bästa dotter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0