Premiärbad

Blev ett litet premiärbad idag för mig och Iris. Eller, jag badade kanske inte utan stod mest i vattnet och höll Iris så hon inte skulle dratta i ordentligt. Men vi tar det från början.
Vi var på väg till Lilla Frö på Öland för att hälsa på Emmas släkt men får reda på att de är på Haga Park och njuter av solen så vi vänder och hämtar badkläder och möter upp de där. Så där satt, låg och stod och njöt av det underbara vädret. Och så smög jag och Iris ner i vattnet och Iris tyckte det var väldigt, väldigt kul. Jag trodde hon skulle tycka att det var lite kallt men icke. Hon skrattade, tjöt och plaskade i vattnet. Så det finns hopp om en massa bad i sommar om vädret håller i sig.
Efter stranden så åkte vi hem till gammelfarmor och tog en snabb fika med henne innan vi återvända till fastlandet och COOP av alla ställen. En stund senare så var vi hemma och nu sitter jag och njuter av att se England bli utsparkade ur VM. Skit samma att England borde fått 2-2 om domaren inte varit blind men det skiter jag i. Skönt att England åker ut. Är iofs en kvart kvar men jag vågar sticka ut hakan och säga att det är klart.

Om en timme så blir det Bajen-Landskrona på O´Learys med Arneving. Gick bra sist vi var där så vi hoppas på något liknande idag.


Jag och Iris badar


Iris funderar lite medan vi andra fikar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0