Snart

Nu är det inte så lång tid tills mina tjejer är hemma igen. Ska bli så mysigt. Även om det har varit skönt så har det varit jobbigt att vara utan dem. Har varit väldigt tyst här hemma och det är jag inte van vid längre utan jag vill ha lite liv och rörelse omkring mig nu för tiden. Så tiderna förändras för innan var lugn och ro allt jag ville ha.

Ni förstår säkert varför jag inte bloggat så mycket de senaste dagarna och jag hoppas det är ok för er att jag inte skriver om att jag ligger hemma i soffan och kollar fotbolls-VM och dricker öl. För det är ungefär vad jag har gjort om ni undrar. Ok, lite mer saker kanske som golf idag, ätit mat, städat, tvättat och så har jag slappat en massa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0