Sommar, sommar, sommar

Nu verkar det som om det blir en riktig sommardag. Men jag litar inte riktigt på det även om det ser ut så just nu. Hur som helst så kommer Iris att ha riktiga sommarkläder på sig idag(bild kommer). Sen så får skötväskan packas med lite extrakläder så hon slipper sitta med bara ben i sandlådan om vi skulle råka gå till en sådan. Vilket iofs inte kommer hända innan lunch eftersom Iris just nu ligger och sover och vi har inte ens börjat tänka på att göra oss klara för att gå ut. Men det är en bra idé så jag kanske passar på att ta hand om min morgontoalett medan Iris fortfarande sover. 

I natt så sov nog Iris lite oroligt eftersom jag vaknade upp i hennes säng. Har dock inget minne av att jag gått in dit utan det sista jag kommer ihåg från gårdagen är att jag släcker lampan och lägger mig och håller om Emma. Men tydligen så har jag gått in dit i natt om inte Emma lyfte in mig vilket jag tvivlar på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0