Städat

Så vad gör man när tjejerna är borta? Jo, städar. Det var så välbehövligt men det gör det ju inte direkt roligare. Men det gick rätt bra och betydligt snabbare än vad jag trodde.

Var en skum känsla att vakna idag i en tom lägenhet. Undrade varför jag inte hört Iris innan jag insåg att hon inte var hemma. Och just nu är det en känsla av att jag inte riktigt vet vad jag ska ta mig till. I normala fall så har man ju alltid något att göra vid den här tiden på dagen men just nu är det bara stillhet. Och jag är inte van vid stillhet märker jag för jag blir lite rastlös och det tillhör inte vanligheterna. Så, what to do? Kanske ska läsa lite och dricka en kopp kaffe och försöka njuta av tystnaden?

Kommentarer
Postat av: Trondalisha

Just passing by, tripped over your site really. Still, looks nice.

2012-06-18 @ 11:20:03
URL: http://trondalisha.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0