Två tjejer

I natt fick jag dela säng med två tjejer. Iris vaknade i natt och var så ledsen, helt otröslig. Hon måste haft världens mardröm den lilla stackarn. Och när hon bara fortsatte att gråta så tyckte Emma att hon kunde sova mellan oss och så fick det bli. Väl i vår säng så sov Iris rätt så bra, det gjorde inte jag. Är svårt att sova när någon sparkar en på magen hela tiden. Men jag fick en stunds sömn på morgonen när Emma och Iris käkade frukost så nu är jag i fas igen.

Idag så vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Funderar på att gå och handla lite inför midsommar men glömde prata med Emma om vad som ska handlas men det går kanske att lösa i dagens samhälle där det finns både datorer och telefoner. Annars blir det väl någon lekplats så Iris får leka loss lite idag med. Får bara hoppas att det inte blir något duggregn så jag åker därifrån i onödan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0