Babysim

Idag är det åter dax för babysim. Onsdagar är egentligen bara en väntan på att få hoppa i vattnet och leka med Iris. Visst, vi skulle kunna göra något på förmiddagen innan men vi sparar oss så vi är i fin form när det är dax för vattnet. Och på eftermiddagen så blir det ofta sömn när vi kommer hem eftersom vi båda då är helt slut.

Ikväll ska vi till mormor och morfar och äta middag. Mormor åker nämligen till Stockholm över helgen och vill då träffa Iris innan hon åker för att minska abstinensen efter henne. Och det kan jag förstå. Skulle aldrig klara mig utan Iris i mer än två dagar, då skulle jag bli tokig.

Nu ska jag se om jag och Iris kan få på henne lite andra kläder än pyjamas

Kommentarer
Postat av: Lotten Wiklund

Hej,

vilken fin blogg du har! Har du lust att ställa upp på en liten intervju på vår sajt loppi.se under vinjetten Veckans Loppifamilj? Maila mig i så fall.



Allt gott!

Lotten

2010-03-10 @ 13:36:48
URL: http://www.loppi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0