Hm?

Undrar varför Iris är så trött. Det kan väl inte bara bero på att hon springer omkring så mycket? Visst, hon sover inte överdrivet bra om nätterna men nu är det andra gången hon sover idag. En gång vid vid nio och så nu igen. Tycker det är lite tätt inpå. Normalt så brukar det dröja till halv två-två innan hon eftermiddagssover. Fortsätter det såhär nästa vecka så får jag höra av mig till någon, BVC eller sjukvårdupplysningen ligger nog närmst till hands. Eller om någon av er som läser detta och kanske har barn som är lite äldre än Iris och känner igen det så får ni gärna skriva något.

Men medan Iris sover så ska jag vara lite duktig i hjärnan och fundera ut något kul för oss att göra i eftermiddag. Har haft en tanke på att ta bort benen på extrasängen så den kommer i samma nivå som hennes säng men det är kanske inte så lämpligt att göra när det bara är jag och Iris hemma för det lär vara en nyfiken liten tjej som vill hjälpa till och det lär inte sluta så bra så det får nog vänta. Har ni något roligt förslag på vad vi ska göra så kan ni höra av er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0