Inte så tidigt

Det blev inte en riktigt så tidig uppgång ur sängen idag som jag hade räknat med. Visserligen så vaknade Iris strax efter fem men jag lyckades få henne att somna om och sova ända till halv sju så det får jag vara nöjd med. Och så fick vi en halvtimmes sovstund till här för en stund sen. Hade gärna sovit ett tag till men vill inte Iris sova mer så är det inte mycket att göra åt.

Planerna för idag är att vi ska vara hemma på förmiddagen och leka, mysa och bara umgås. Vid lunch så ska jag gå bort med Iris till mormor där hon får vara under tiden jag är på sjukhuset för ett allergitest. Så nu får vi se om jag har astma eller om det är pollenallergi av något slag.
I eftermiddag har jag ingen aning om vad som händer men det blir nog en promenad på stan, brukar bli det.


Iris leker i sitt nya prinsesstält


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0