Lördag

Så var det äntligen lördag och jag har fått sova lite för en gångs skull. Nu mådde Emma inte så bra igår kväll så jag tog natten men behövde inte gå in till Iris innan klockan fyra så det var ok. Men när hon sen ville upp vid sex så väckte jag Emma så jag kunde få sova lite. Och jag sov som en liten gris tills Emma och Iris kom och väckte mig vid nio. Och då kände jag mig för en gångs skull utvilad. Det tillhör inte vanligheterna kan jag lova.

Nu är Emma och Iris och fikar och jag passar på att slappa lite. När detta inlägget är färdigskrivet så blir det till att lägga sig ner i soffan och försöka få ännu lite mer sömn. För vi klockan två ska jag vara ännu piggare och ännu mer allert för då ska jag kolla på Bajen-Sundsvall. För vem bryr sig om allsvenskan när Bajen lirar träningsmatch?

I eftermiddag så kommer farmor och farfar och hämtar Iris så jag och Emma kan ta en mysig hemmakväll ihop. Kommer bli lite god mat, ost och vin, melodifestival och så tar vi nog lite vin till. En bra kväll helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0