Myshörna igen

Har fixat till Iris myshörna lite till idag. Lapptäcket Iris fick av min kusin blev kanon till myshörnan och när jag sedan slängde dit alla hennes gosedjur så kan hon sitta där rätt så länge och leka. Hon tar upp ett djur, tittar lite på det, piper lite och sen gör hon samma sak med nästa gosedjur.

Babysimmet idag var sådär faktiskt. Iris var väldigt pappig och bestämd med vad vi skulle göra. Hoppa från kanten var det enda som var roligt idag, rutchbanan gick väl an men det var det. Försökte jag hitta på något annat kul så var det gnäll. Men, det är hon som bestämmer så det var bara att gilla läget.

Ikväll så blir det nog en mysig hemmakväll. Jag och mina tjejer, kan inte bli mycket bättre faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0