Problem

Vi har just nu ett väldigt jobbigt problem med Iris. Hon vägrar att sova, och då menar jag vägrar. Eller, hon vägrar att somna kanske är mer rätt uttryckt. För när hon väl somnat så sover hon ok en stund. Men det måste vara tusentals tankar som far genom hennes huvud hela nätterna för hon sover väldigt oroligt. Och jag antar att det är därför som hon inte vill somna då hon är rädd för vad hon ska drömma under nätterna. Vet inte om rädd är rätt uttryck men jag kommer inte på något annat som passar bättre. Men just nu ligger hon iaf och sover rätt så hårt i mitt knä och här får hon ligga tills hon vaknar av sig själv. Vägrar att väcka henne om det inte blir absolut nödvändigt.

Så, vad ska vi göra idag då? Om solen tittar fram så funderar jag på en långpromenad. Om den inte gör det så funderar jag på en stadspromenad med en fika kanske. Vi får helt enkelt se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0