Sen sist

Nu var det några dagar sen jag skrev och jag får be om ursäkt för det. Så vad har hänt i våra liv då?
I fredags så spenderade Iris halva dagen hos mormor eftersom jag hade lite att fixa med och kunde i ha Iris med mig. Och som vanligt så hade Iris det kanonbra och ville knappt följa med mig hem när jag hämtade henne. När vi väl var hemma så sov vi nästan hela tiden tills Emma var hemme. Och när Emma väl var hemma så blev det bad för Iris. Var på tiden att hon fick testa några nya badleksaker. Och som vanligt så plaskade hon på och trivdes som fisken i vattnet.


Iris badar

Igår så var det lördag och det inledde vi med en frallfrukost. Och Iris trivdes lika bra i stolen med en fralla som hon trivdes i vattnet dagen innan. Efter det så kom farfar och hämtade Iris och tog med henne på en promenad så jag och Emma kunde dona lite här hemma. När Iris kom hem så blev det lunch och sen en sväng på stan. På kvällen var vi hos mormor och morfar och firade mormors födelsedag. Hurra!
När vi väl var hemma så blev det melodifestivalen där det än en gång blev en katastrofutgång då Pernilla Wahlgren gick till final på något konstig sätt.
Så jag antar att det var därför Iris har haft mardrömmar hela natten och vaknat ca 2345 gånger och gråtit. Men det betydde att det blev en mysmorgon när hon somnade i min famn efter en stunds lek. Och nu kom nyss Emma upp vilket betyder att jag går och lägger mig och vilar en stund.

Men först så ska ni få en frallbild.


Frallfrukost


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0