Sovmorgon

Idag blev det nästan som en sovmorgon då Iris inte började låta förrän kl sex. Gick då in till henne för att bara se att hon sov gott. Men då hade jag redan stängt dörren till vårt sovrum så jag la mig hos Iris istället för att gå tillbaka och fick sova en hel timme till. Så jag och Iris gick upp först vid kvart över sju vilket är något slags rekord, är lätt med på topp-10 i långsovningar för henne. Var tom så att Emma gick upp före oss vilket ytterst sällan händer.

Planerna för idag är att vi inte har några planer men jag gissar på att det blir lek, promenad, sova lite och så mer lek.

Nu ska jag gå till köket och äta lite frukost med mina tjejer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0