Svettis

När Iris ligger i min famn och sover så har jag märkt att hon svettas något otroligt mycket. Ibland så är hon helt dyngsur i håret som legat mot min hud. Ser nästan ut som hon duschat när hon vaknar eller vänder sig så svettsidan helt plötsligt kommer uppåt. Undrar vem hon har ärvt det av? Jag gissar att det är från mig.

Just nu så går min dotter omkring och flyttar en kökstol. Funderar på om hon är missnöjd med hur vi har det möblerat i köket. Fast jag och Emma är rätt nöjda med hur det ser ut så det slutar nog med att jag flyttar tillbaka stolen när hon känner sig klar. Hon höll på med samma sak igår men då var det en pall i vardagsrummet. Ibland så undrar man var hon får sina idéer ifrån. För vem kommer på att man ska börja flytta möbler helt plötsligt utan en tanke på vart?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0