Tuff natt

Usch vilken natt det blev. Iris vaknade och grät vid tvåtiden och jag gick då in och la mig hos henne. Hjälpte det? Nä, hon vaknade till då och då och grät och det enda som hjäpte var att hon fick dricka vatten. Så var hon lugn i några minuter och sen var det dax igen. Vid fyra kom Emma in och sa att det är bättre om hon sover i vår säng så kanske hon blir lugn. Och självklart funkade det ett tag för ett tag senare så ville hon ha vatten igen.
Så strax efter sex så gick vi upp och åt lite gröt och hade lite morgonmys innan Emma kom upp så jag kunde gå och lägga mig och sova en timme till och den timmen har nog räddat denna dagen.

Idag är det som ni vet onsdag och då är det babysim. Tror det är sista gången så jag får inte glömma att prata med de andra om de tycker vi ska fortsätta eller inte. Ska vi det så ska vi byta grupp så vi får en lärare som har lite mer organiserade lektionen så barnen lär sig något. Annars så kan vi gå dit själva och leka i den stora bassängen utan någon som sjunger för barnen. Nu låter jag säkert negativ men det är inte så farligt, babysimmet har varit skitkul för både mig och Iris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0