Underbara onsdag

Men först lite tisdag. Blev en trevlig eftermiddag för Iris som hade det kanon hos mormor och morfar där det blev bad och en massa lek. Och leken fortsatte efter att jag kom dit för Iris kan ju inte vara still utan det ska lekas och gå hela tiden. Vilket är skitkul för hade hon suttit still hela tiden och bara tittat så hade det ju inte varit så spännande att vara hemma.

Idag så är det som sagt onsdag och onsdagar tycker vi om. Nu på förmiddagen så ska vi gå och hämta ett paket till Iris som innehåller ett lapptäcke som min kusin har gjort. Tack Christine.
Efter det så blir det lunch och sen blir det babysim. Och efter babysimet så brukar både jag och Iris vara helt slut så då blir det sovstund i soffan.

Och nu till något helt otroligt. Iris sov i sin egen säng hela natten!!!!! Hon vaknade två gånger men det var bara att stoppa nappen i munnen igen så somnade hon nöjd. Problemet var bara att jag sov rätt dåligt bara för det. Men jag hoppas trots det att Iris fortsätter att sova i sin egen säng hela nätterna för jag är övertygad om att jag kan vänja mig med att slippa byta säng om nätterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0