Vad ska vi göra??

Idag så vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på jag och Iris. Just nu ligger hon och sover och jag sitter här och bloggar. Det jag vet är att jag ska gå bort med henne till mormor under eftermiddagen för att jag ska dona med lite annat men innan det så är det helt tomt i planeringen. Jag skulle vilja hinna plocka lite i min garderob men det är en omöjlighet när man är själv hemma med Iris för då ska fröken nyfiken in och röja runt där så det får vänta till någon gång då Emma och Iris är ute ur huset.

Igår så stötte jag på ett oerhört jobbigt problem. När jag flyttade Iris säng så la jag kudden åt ett håll som gjorde att allt blev helt felvänt när jag skulle lägga ner henne på kvällen. Så nu blir det huvudet åt "fel" håll kommande natt. Men hellre det än at behöva flippa runt henne när hon sover för att det ska kännas naturligt att lägga ner henne.

Ikväll så ska jag gå på hockey. Blir den första matchen för mig för denna säsongen och även den sista eftersom det är den sista matchen också. Skäms lite för att jag inte har varit där tidigare, har inget att skylla på utan det har bara blivit så. Men det ska bli kul att se lite hockey live för vad är OS, NHL och Elitserien om man jämför med livehockey i ett div 2-kval?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0