Varför????

Kan någon förklara för mig varför Iris ska upp strax efter sex när hon är skittrött en halvtimme senare? Varför inte bara somna om och sova en timme till? Börjar bli en liten dum vana hon har skaffat sig. Får hoppas på bättring. Men annars så sover hon lite bättre om nätterna nu och jag behöver inte gå in till henne förrän kl fyra typ. Och det är skönt att få lite längre tid i sin egen säng.

Idag så får vi en findag ihop eftersom Emma bara jobbar halvdag. Så det blir en liten familjedag helt enkelt. Är ju babaysim vid halv två och då passar Emma på att följa med och ta lite kort och filma lite kanske. Har hänt en del i vattnet sen den senaste gången vi fotade där. Nu är det en betydligt vildare liten tjej som simmar runt. Och jag har kommit över skräcken att doppa ner henne i vattnet också.
Så i eftermiddag så blir det lite bilder på mig och Iris i badet.

Är det någon mer än jag som vill ha en massa plusgrader nu så snön smälter? Längtar så sjukt mycket efter att få komma ut på golfbanan och spela lite. Har ju en tanke om att det blir kanon att åka ut dit och träna lite och låta Iris hämta alla bollar som jag chippar och puttar iväg. Och sen när hon blir trött och vill sova så lägger jag henne i vagnen och går några hål eller ställer mig och slår lite. Får hoppas att min plan blir verklighet och att hon trivs på golfbanan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0