Vårpromenad

Jag och Iris har precis tagit en härlig promenad i vårsolen. Och precis som jag skrev innan så blev det en sväng ner till parken för att mata fåglarna. Orkade inte ens ge mig ner till stället där de flesta fåglarna befinner sig utan matade dem som var närmst slottet. Iris spanade in alla fåglar och efter ett tag så tyckte jag att hon lät mer och mer som en mås och bestämde mig då för att det var dax att gå därifrån.

Nu är lunchen intagen och Iris sitter och smaskar i sig vindruvor och pratar på om gud vet vad. Eftermiddagsplanerna är inte spikade ännu men ikväll ska vi till mormor och äta mat så jag antar att vi tar en extralång promenad dit om vädret håller i sig. Men fram till det så blir det lek här hemma.


Iris spanar in fåglarna vid slottet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0