Yesterday

Igår var det lördag och lördagar betyder ofta sovmorgon för mig vilket jag uppskattar oerhört mycket. Önksar att jag hade sovmorgon varje dag men det kan jag glömma fram till pensionen och då är man gammal och gamla människor vaknar tidigt så då är det kört iaf.

Igår på dagen så gjorde vi inte så mycket. Det enda jag gjorde av värde egentligen var att städa. Och jag kan lova att den städningen behövdes. Fattar inte vart allt damm kommer ifrån. Men igår våttorkade vi så forthoppningsvis så blir det inte lika dammigt lika fort denna gången.

Igår kväll så var Pierre, Stina och deras lilla Mio här. När de väl kom innanför dörren så överföll Iris Mio och försökte hångla upp honom. Mio blev självklart skräckslagen och efter det så hade dem lite svårt att komma överrens. Men efter ett tag så lekte de med varandra rätt så ok. I övrigt var det en väldigt trevlig kväll med god mat(som jag hade lagat så nu skröt jag lite), lite öl, lite vin och allt annat som hör en bra kväll till.

Idag har vi väl inga direkta planer förutom att vi ska hälsa på Angelika och John som fick en liten bebis för två veckor sen. Är alltid kul att se såna små sötingar så det ska bli kul.

Nu ska jag lägga mig ner i sofffan och sova lite med Iris innan hon vaknar och vi ska gå och väcka hennes mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0