Å vad roligt!!!

Det är ju ett så fantastiskt roligt väder ute så jag vet inte riktigt vad vi ska ta oss till idag jag och Iris. Vi har iaf haft en skön förmiddag där vi har sovit i soffan från sju till nio. Är ett bra sätt att inleda en dag på tycker jag. Nu har vi ätit frukost och nu ska vi se vad vi ska ta oss till med resten av dagen. Hade tänkt att vi skulle gå och handla lite nu på förmiddagen men jag skjuter upp det till eftermiddagen i hopp om att regnet försvinner. Och gör det inte det så blir det buss till MAXI.
Förmiddagen kommer nu spenderas inomhus med en massa lek och bus. Har bestämt att Iris får vara kvar i sin pyjamas ett tag till och jag har mina mjukisbyxor på mig så vi får lite mysstämning här hemma. Egentligen skulle jag vilja tända en massa ljus och ligga under en filt och titta på film men det skulle nog inte funka så bra så det får jag skita i.
Nu ska vi borsta Iris tänder så det inte glöms bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0