Bra Iris

Ska börja med att säga att jag ska lyssna på Iris i fortsättningen när det gäller fotboll, hon har ju stenkoll min lilla gumma. Fattar inte hur hon kunde veta att Bajen skulle vinna så pass lätt borta mot Assyriska. Ok, kanske inte var så lätt som 3-0 men hon var närmre än vad jag var och man kan kanske säga att det lossnade.

Idag så tog Iris sovmorgon ända till halv sex. Men när hon väl vaknade så var det liv i luckan. Hon var helt otröstlig tills jag gjorde lite välling. Men blev hon trött för det och somnade om? Nej, det var som en RedBull för henne och sen var hon i full gång. Nu har hon dock sovit i nästan två timmar så hon var nog rätt trött egentligen. Tänkte låta henne sova tills hon vaknar nu så får vi se om det behövs någon mer sömn idag innan det är dax för nattsömn.

Vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag eftersom vädret är så tråkigt men det brukar lösa sig. Kanske tar en sväng på stan, går och gungar lite eller om hon verkar ha det riktigt tråkigt så får det bli öppna förskolan. Vi får se helt enkelt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0