Dåligt igen

Så har jag varit lite i en bloggkoma igen som jag insåg att jag var tvungen att ta mig ur för att denna bloggen ska fortsätta leva.

Gårdagen var en konstig dag då Iris var konstant trött hela dagen. Hon var inte på något bra humör alls så jag misstänkte att en sjukdom var på ingående. Men det visade sig idag att det var helt fel. För idag har hon varit pigg som en lärka nästan hela tiden. Idag har det bara blivit en timmes sömn sen hon vaknade vid halv sex men hon är lika glad för det och det är helt underbart. Så vad har vi gjort idag då? Vi har tagit en promenad på stan på förmiddagen för att titta på lite kläder åt Iris. Nu vet jag att Iris mamma har hittat några kläder hon tycker vi ska köpa men nu har jag hittat några alternativ så nu får vi se vem av oss som ger med sig. Jag tror det blir jag.
Efter lunch så trodde jag Iris skulle somna men icke så då blev det en sväng till lekplatsen där vi gungade, grävde och hade det rätt kul.
Jag gjorde även dagens goda gärning och lånade ut min telefon till en tant som hade fått slut på batteriet i sin. Vilken snäll människa jag är va?


Så här ser Iris ut när hon njuter av att få kyckling till lunch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0