Innedag

Idag har det varit en innedag. Blev en liten sväng på stan på förmiddagen innan regnet kom men sen lunch har vi varit inne jag och Iris. Och vad gör man då? Jo, man leker och tittar på lite film. Och sover naturligtvis.
Iris har varit en smågnällig tjej idag men det är verkligen inget konstigt med tanke på hur lite hon har sovit i helgen. Men hon envisas med att gå upp vid halv sex iaf. Fattar inte det men det är väl något bebisigt. Kan ju missa något om man sover för länge.
Men nu har hon varit på ett toppenhumör de sista två timmarna. Det har varit full fart på henne med en massa lek av alla dess slag. Grejer har flygit över hela hennes rum när hon får för sig att flytta alla leksaker från ena sidan av rummet till den andra. Men det är rätt kul att titta på så hon fick hållas.
Mina gamla glasögon har även varit en populär leksak. Har tyvärr inte fått något kort på henne när hon provar dem men jag lovar att lägga ut ett så fort jag lyckas knäppa en bild på henne för hon är så sjukt söt med brillor.

Ikväll så blir det nog rätt så lugnt tror jag. Det är iaf mina planer, sen får vi se om Emma och Iris har några andra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0