Lekplats

Jag och Iris har varit en sväng nere vid lekplatsen i Stadsparken så Iris har fått leka av sig ordentligt. Hon har gungat, lekt i sanden och lekt ännu mer i sanden. När vi kände oss färdiga så började vi gå hemåt och Iris gick själv hela vägen genom parken. Men när vi kom till vägen så tyckte jag att det  var dax att åka vagn och det tyckte nog Iris också som hade börjat vackla mer och mer för varje steg.
Här får ni några bilder från förmiddagen och så slänger jag med en bonusbild från i fredags när Iris åt upp min grillade majskolv.


Iris på väg mot gungan


Att använda spaden är tydligen överskattat


Det här slutade med att det var sand i hela Iris ansikte, men hon var lika glad för det

Och så bonusbilden


Mmmm, majs


Kommentarer
Postat av: sambon

Underbara unge!!!

2010-05-03 @ 12:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0