Måndag och tisdag

Igår så blev det inte mycket bloggande och det har sina orsaker. För runt nio igår så cyklade jag och lämnade Iris hos mormor för att jag skulle ut och spela lite golf. Och då finns det ju inte så mycket att skriva om. När jag kom hem från golfbanan så åkte jag bort till mormor och morfar och fikade, lekte med Iris och sen så blev det kroppkakor till middag. Kroppkakor är så sjukt gott för den delen och den åsikten vet jag att Iris delar med mig efter gårdagens premiärätning. Det var gårdagen det.

Idag så blir det lite mer tid ihop men vid tre kommer mormor och hämtar Iris eftersom jag ska till Jönköping och kolla Bajen. Men fram till dess ska jag och Iris hitta på en massa kul. Om det inte börjar regna så ska vi till lekplatsen bakom Krusenstienska trädgården. Och om det regnar så blir det en film. Vilken film? Teletubbies natruligtvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0