Måsen

Förmiddagen har jag och Iris spenderat på Måsen. Iris lekte runt med de andra barnen och en hel del för sig själv också. Satt och bläddrade i en bok utan att bry sig det minsta om någon annan. Kan väl vara skönt att vara själv även i andras närhet ibland.
Favoriten på Måsen idag var annars en gunggrej. Vet inte om det kanske ska vara en häst eller något liknande. Ni får avgöra själva vad ni tycker det ser ut som på bilden nedan. Tillbaka till ämnet. Iris ska bestämt gunga den själv utan hjälp från pappa. Hon klarar det dessutom galant så jag förstår att hon tycker att pappa bara förstör när han försöker hjälpa till.

När vi kom hem från Måsen så blev det lite spagetti och köttfärssås innan Iris slocknade. Nu ligger hon bredvid mig i soffan och halvsnarkar lite och ser ut att ha det rätt bra. Fan, verkar som om mina planer för dagen för en gångs skull ska klaffa. Om nu bara regnet håller sig borta så blir det lekplats när hon vaknat till lite och känner sig redo för det.


Iris gungar loss


Kommentarer
Postat av: sambon

Bästa ungen i världen!

2010-05-27 @ 15:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0