Måsen, lunch och golfbanan

När jag tänkt efter en gång till så valde jag att gå till Måsen med en osoven Iris. Hon var duktigt trött när vi gick dit och har varit så hela förmiddagen. Men hon har trots det varit på rätt bra humör. Har känts lite som att hon accepterat att hon varit för trött för att busa för mycket utan nöjt sig med att sitta still och bara vara. Så när jag och Filip(Tessans pojk) spelade lite fotboll så satt Iris helt still och bara glodde. Det säger en hel del om hennes trötthet när hon tycker det är ok att vara still. Så efter Måsen där jag för övrigt tryckte en tröja åt Iris med grisar på så kom farfar och hämtade oss för en lunch på golfbanan. Efter lunchen så ställde jag mig och slog lite bollar medan Iris och farfar promenerade runt lite.  När vi var färdiga så gick vi ner till bilen och i samma sekund Iris satt fastspänd så somnade hon. Gick rekordsnabbt.
Nu är vi hemma och Iris ligger i min famn och sover sött.

I eftermiddag så ska vi träffa mormor i parken till att börja med innan vi går hem dit och äter middag. Så jag skriver mer om hur eftermiddagen utvecklar sig när eftermiddagen passerat helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0