Så jävla envis

Varför är min dotter så jävla envis? Hon går just nu omkring som en zombie men vägrar att sova. Så fort jag försöker få henne att komma till ro och lugna ner sig lite så blir hon ledsen och gråter med Lille Skutt-tårar sprutandes ur ögonen. Och jag vill att hon ska sova nu så jag kan sova lite också för efter ytterligare en natt av vakenhet inne hos Iris så behöver jag sömn. Om så bara en halvtimme i soffan men något behövs.

Igår så fick Iris en liten knäpp här hemma på kvällen. Helt plötsligt så började hon att tjuta, skratta, rulla runt på golvet och bete sig allmänt galet. Tyvärr så slutade hon när jag tog fram kameran för att föreviga det hela. Men så är det ju alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0