Skitnatt

I natt har det varit en riktig skitnatt där det känns som om jag inte sovit ett skit. Gick in till Iris rätt tidigt i natt men lyckades ta mig därifrån en stund senare. Sen hann jag knappt att blunda förrän det var dax igen. In till Iris som vaknade stup i ett och som helt plötsligt vaknade och var jätteledsen vid kvart över fem och ville gå upp. Då vaknade Emma som gjorde lite välling så vi kunde få henne att vara lugn men att somna var inte riktigt aktuellt. Till slut så lyckades vi iaf att få henne att somna om en liten stund men vid halv sju skulle hon upp. Så här sitter jag trött som ett kryss medan Iris är pigg som en apa på RedBull. Är inte rättvist. Men det är bara att gilla läget och hålla ut tills hon vill sova sin förmiddagslur. Och jag kan lova er att hon inte kommer att vara den enda som sover då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0