Snabb förmiddag

Så var iförmiddagen över, eller nästan iaf. Iris höll sig vaken till halv tio trots kliande ögon och en massa gäspande. Men till slut så orkade hon inte mer utan somnade i min famn. Erkänner att jag sov rätt gott en stund där med och det var välbehövligt. När vi vaknade så gjorde vi oss i ordning för resten av dagen. Jag köpte lite tajts till Iris förra veckan som är skitsnygga men inte så anpassade till blöja. Blir lite korvigt och dant men jag låtsas att det ser bra ut eftersom jag tycker hon ska ha dem. Är kanske bättre att Emma har hand om Iris klädköp i framtiden?
I eftermiddag så blir det lekplatsen och kanske tar vi en cykeltur också. Iris verkade tycka det var roligt i söndags så då kanske vi bara kan ta en tur eftersom det ändå är helt ok väder. Vi får se.


Dagens outfit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0