Vår eftermiddag

Efter att vi kom hem från parken så har det blivit en hel del lek här hemma som vi avbröt för lite sömn och en promenad på stan. Känner mig alltid lite taskig när jag väcker Iris men jag har inget val om jag vill få henne i säng ikväll. Men idag så blev det väldigt lite gnäll så hon var kanske färdigsoven.
Var promenad på stan var en ren egotur för min del. Valde enbart affärer där jag hade något att titta på till mig själv. Har fått för mig att det kommer bli en sommar med mycket skjorta så jag är på skjortjakt helt enkelt. Hittade några snygga med en som stack ut lite extra. Tyvärr fanns den inte i min storlek så den är bara att glömma. Typiskt!
Nu ska jag och Iris läsa lite böcker i väntan på att Emma ska komma hem och laga mat till oss. Skynda dig älskling!! Vi är hungriga!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0