Värdelös

Känner mig rätt värdelös just nu pga hur jag sköter min blogg. Kan inte skylla på att jag inte har tid utan det är nog bara brist på inspiration helt enkelt. Fast jag känner lite att jag har en hel del att dela med mig av så jag får helt enkelt ta tag i mig själv och sköta denna bloggen betydligt bättre.

Tar en snabb sammanfattning om vad som hänt sen sist.
Iris kusiner har varit i stan och det har varit en hel del tid med dem, moster, morbror, mormor och morfar. Iris har lekt sig själv sjukt trött varje dag med kusinerna så att få henne att somna om kvällarna har varit världens enklaste sak.

Så, en enkel sammanfattning.

Idag så är det en vanlig vardag igen utan några direkta planer men förhoppningsvis så är det uppehåll så vi kan vara ute lite grann och leka. Vi har nu köpt ett par lekbyxor till Iris som är lite tåligare än vad ett par vanliga är och då vill jag att hon ska få använda dem. Så parken är ett mål för dagen. Kom just på att det är det nästan alla dagar.
Vad som händer i övrigt vet vi inte just nu men en gissning kan vara att det blir lite musik, Teletubbies, mat, frukt, lek och kanske lite sömn i eftermiddag. Den som lever får se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0