Gamla vanliga Iris?

Igår kväll så var den gamla vanliga Iris tillbaka. Den Irisen som inte vill gå och lägga sig utan föredrar att ligga och krångla och göra allt för att hålla sig vaken. Kan inte påstå att jag saknat henne men hoppet tändes om en bra natt. Nu blev den ju inte det iaf så krånglandet var helt i onödan.

Känner att det var dumt av mig att klaga på vädret igår med tanke på vilket väder det ska vara idag. Känns lite korkat faktiskt. Men, jag ska inte klaga idag för imorgon så ska det ju bli ännu värre. Men visst är det kul och mysigt med höst? Och ska jag vara ärlig så hoppas jag att det slår om till vinter tills på söndag för då är det första advent och då är det enligt mig vinter. Och sen kan det vara vinter fram till slutet av februari. Men det behöver inte vara riktigt lika kallt som förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0