Hosta

Idag blev det en lång dag på dagis för Iris. Jag jobbade ända till fem och var där strax efter. Och då var det en trött Iris som jag hittade. Hon hade hostat så mycket att hon inte sovit i mer än 40 minuter så hon somnade i vagnen på väg hem. Blev iofs bara en kort sovstund men den var viktig för att hon skulle orka äta och vara vaken en liten stund ikväll. Nu blev det iofs en längre stund än vad som är optimalt men så får det vara ibland.
Hon har åkt på en jävla hosta. Är inte så farligt när hon är vaken men när det är dax att sova så är den inget rolig. Tycker så synd om min lilla tjej. Allt jag vill är ju att hon ska vara frisk och må bra.

Nu ska jag återvända till tv:n som har mig i sitt våld ikväll. Är faktiskt mycket bra på burken på onsdagar och då blir jag gärna en tv-slav

Kommentarer
Postat av: Arntmary

Very nice site. I must say that I am impressed. Keep up the good work.

2011-06-08 @ 12:40:59
URL: http://arntmary.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0