Inget kul

Just nu är det inte speciellt kul att vara Per Holmström. Först så är man ute i kylan halva dagen och fryser som ett litet svin. Och när man sen kommer hem så möts man av kyla från Iris också. Vet inte riktigt vad jag gjort men hon tycker inte att hennes pappa är speciellt mycket värd. Tänkte att jag ska ignorera det och låta henne komma till mig men hittills har det inte hjälpt. Hon har bara fortsatt att behandla mig som luft. Eller, det är väl bara så när hennes mamma är i närheten. Men jag kan iofs förstå att Iris hellre är med Emma än med mig. Jag hade också gjort det valet. Ja ja, vi får se om jag är något att ha idag.

Nu ska jag börja ladda för ytterligare en kall brevbärartur. Tror att jag tar vinterjackan på mig idag faktiskt.


Kommentarer
Postat av: sambon

Mitt hjärta! Lider med dig! Vill att hon ska bli pappig nu! Älskar dig så mycket! Puss puss puss

2010-11-30 @ 10:53:24
Postat av: Marlene

Det där kommer nog i sinom tid ska du se! Det var ju inte så längesen jag var där själv, så jag vet vad jag talar om.... ;)

2010-11-30 @ 21:21:37
URL: http://marlenejansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0