Tröttare än tröttast

Jag är så sjukt trött så när jag skrivit klart det här inlägget så kommer jag gå och lägga mig. Och att jag går till sängs så här tidigt tillhör inte vanligheterna.

Idag kom som sagt syrran och Arvid till Kalmar och de kom direkt från tåget och hälsade på. Var lite rädd för att Iris skulle bete sig som Iris gör när andra barn är i närheten. Men idag så skötte hon sig exemplarisk. Inte ett försök till att bitas, inte knuffar, inget nypande, inga slag. Så hon skötte sig bättre än vad jag kunde hoppas på. Det var pussar och kramar och klappa fint. Och hon var väldigt glad över att se faster och kusin. Så nu ser iaf jag fram tills vi träffar dem igen om någon dag.


Kusinerna sitter och är söta i  Iris säng


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0