Aktiv natt

Och som vanligt så var det en aktiv natt från Iris. Kvart i tre så vaknade jag av att hon höll på att stöka och låta inne i sitt rum. Går in och hittar henne på golvet. Hon ville inte tillbaka till sängen, ville inte sova hos mamma och pappa utan hon skulle sova i soffan. Det blev nu inte så utan hon fick sova hos oss och där höll hon på att stöka runt rätt så länge innan hon kom till ro. Sen lyckades både jag och Emma gå upp och göra oss i ordning innan hon vaknade och ville upp. Så morgonen var bra iaf.

Så vad väntar idag då? Först så ska jag jobba, sen ska jag hämta Iris på dagis och vad jag och Iris sen ska hitta på står skrivet i stjärnorna. Men jag skulle vilja få henne på att bra lekhumör så jag kan diska lite när jag kommer hem. Blev ett litet berg igår som jag vill ha undan innan jag eller Emma ger oss på att laga mat. Sen så har jag lite ditt och datt att göra också men det får vi ta om tid finnes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0