Att göra en SD

Från och med nu så ska jag börja göra som SD, så fort någon säger något som jag inte håller med om eller tycker om så ska jag bara gå därifrån. Tror att det är en bra idé som fungerar bra i vuxenlivet. Eller vad tror ni?

Har i övrigt varit en rätt bra dag tycker jag men jag börjar bli kraftigt trött på blåsten. Man blir lite knäpp i huvudet av att det susar runt en hela tiden.

Idag när jag och Iris kom hem från dagis och jobb så gick vi in till Ullcentrum och pratade lite med Birgitta. Iris passade på att pröva lite mössor. Tyvärr fanns ingen i hennes storlek men hon provade de som fanns för att vara på den säkra sidan.

Nu ska jag byta bajsblöja innan jag och Iris hoppar in i duschen.


Iris provar mössor på Ullcentrum


Kommentarer
Postat av: Maxbeatrice

I love this site! great site and great webmaster . Thank you bye

2011-08-01 @ 09:04:33
URL: http://maxbeatrice.blogocial.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0