Barnfritt

Ikväll så ska jag och Emma vara barnfria, Iris ska till farmor och farfar och stanna där över natten. Är välbehövligt för oss alla tre tror jag. Emma och jag behöver få en natts ostörd sömn och det behöver Iris också, och eftersom hon alltid sover bra ute i Lindsdal så får hon nog det i natt med.
Men innan vi går och lägger oss så blir det en kväll på Gröna Stugan där vi ska äta och dricka gott. Nu blev jag hungrig bara för det.

Och så är det fotboll i eftermiddag, Bajen tar emot Syrianska på Söderstadion och det är väl alltid kul att sabba för topplagen. Tror och hoppas på en toppmatch av Bajen men samtidigt räknar jag med en förlust med 7-0. Och ni som hängt med ett tag vet att jag är en urusel tippare när det gäller Bajen.

Nu ska vi gå och köpa pyjamaser till Iris och ta en fika på stan, en stor fika hoppas jag eftersom jag är hungrig.

Sen så hoppas jag bli lite rik idag också på mitt topptips, eller, kanske inte på just detta tipset men om jag vinner varje onsdag och lördag på topptipset så blir jag ju rik så småningom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0