Bra eftermiddag

Har efter mitt utbrott mot SvFF förut lugnat ner mig och haft en bra och trevlig eftermiddag. Under tiden Iris sov så kom Dadda hit och vi satt och pratade lite. När Iris vaknade till så blev det fika för oss alla tre. Banan och kaffe till Iris och enbart kaffe till mig och Dadda. Tycker det är kul att Iris tycker så bra om Dadda, att Dadda tycker om Iris har det ju inte varit några tveksamheter om någon gång men det är kanske värre åt andra hållet. Barn tycker ju inte om alla men i detta fallet så lyser hela Iris när Dadda är här. Värmer ett hjärta som mitt.

När Dadda gått så slappade jag och Iris en stund innan vi gick ner till Kattrumpan och lekte. Vi gungade, grävde, åkte rutchkana och spelade fotboll. Ju mer Iris spelar fotboll desstå mer övertygad blir jag att hon är vänsterfotad. Och vänsterfotade spelare behövs ju alltid. Vad skriver jag egentligen??? Iris ska ju inte spela fotboll, det är för le**ar. Hur eller hur så var det en väldigt fin höstdag även om det var kallt. Så det var väldigt fridfullt och fint nere på Kattrumpan idag.

Nu kommer snart Emma hem och då blir det fredagsmys.


Är lite färre människor på Kattrumpan på hösten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0