Bra måndag

Har varit en väldigt bra måndag för ovanlighetens skull. Var lugnt på jobbet, mysig när jag kom hem till mina tjejer, kanelbulle, mat, sen hem till Henke för att äga i FIFA11. Så borde varje måndag vara, nästan iaf.

Hade faktiskt glömt bort att jag börjat blogga igen och hade jag inte skrivit dnu så hade jag säkert glömt bort det i flera dagar till. Så nu får ni vara tacksamma att jag skriver idag.

Måste ta lite om FIFA. Är ett fantastiskt roligt spel som jag gärna skulle ha själv. Men, eftersom mitt X-box är trasigt så kan jag ju ändå inte spela hemma. Och köpa ett nytt känns inte riktigt aktuellt för tillfället då jag ändå inte har speciellt mycket tid för att spela. Men vi får se i framtiden när Iris har växt upp och kan leka lite mer själv eller hålla i den andra kontrollen.

Nä, nu ska jag gå och lägga mig och läsa lite, håller just nu på med Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann av Jonas Jonasson. En helt fantastiskt rolig bok. Var länge sedan jag skrattade så mycket åt en bok som jag gjort till denna. Så den jag rekommendera till er alla läskunniga. Och för er som inte kan läsa så är Arvid Anka lär sig simma ett bra alternativ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0