Dagishämtning

Jag tror inte jag har berättat än om hur det är att hämta Iris på dagis så det ska jag göra nu. När man väl tagit sig in på gården, och det är inte lätt vill jag säga. Är som att bryta sig ut ur ett fängelse, fast tvärt om.
Sen går man in och när Iris väl får syn på mig så skiner upp som en sol och kommer fram och ger mig en underbar kärleksfull kram. Sen så blir det pussar, kramar och leenden i en lång, lång stund. Efter det så blir det cykel hem och då tar vi ofta någon frukt att äta innan vi myser lite. Just idag har vi myst framför tv:n där vi kollat på Teletubbies. Och sen kollade vi på lite kort på datorn också.

Ska försöka ta en bild av Iris här under kvällen så ni får ett nytt kort idag. Sen kanske jag berättar lite om allt annat som pågår just nu. Vi får se vad som hinns med


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0