Fredag

Så var det fredag igen och jag ska vara hemma med Iris. Har alltid tyckt om fredagar men tycker om dem ännu mer nu för tiden. Kan det bero på att jag får vara hemma med Iris?
Idag så blir det ett besök till Måsen på förmiddagen så Iris kan få måla lite och sjunga lite grann. Vad vi ska göra resten av dagen vet jag inte än men det brukar lösa sig.

Ikväll så kommer farmor och farfar hit på middag så de kan säga hej då till Iris innan vi åker till Thailand. För sen blir det ju två Irisfria veckor för de.

Igår så var jag hos Henke och spelade lite FIFA. Och ska jag vara ärlig så var det Henkes tur att äga denna gången. Men det kan jag leva med då vi tillsammans sen vann VM med Sverige. Visst är det kul att läsa om när två vuxna sitter och spelar tv-spel och pratar om det som om det vore viktigt?

Kollade igår också på onsdagens avsnitt av Bonde Söker Fru. Helt seriöst. Vilka idioter det är som är med i det programet. Blir nästan mörkrädd över vad det är för folk som rör sig i vårt samhälle. Usch.
Fick en tanke igår. Tycker fula människor att andra fula människor är snygga? Och tycker de att snygga människor är fula? Eller har de bara accepterat sin nivå? Jag menar, det finns ju ingen vettig kille som kan tycka att tjejbonden är snygg. Eller är hon det om man själv är ful? Blir förvirrad av sånt här 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0