Hon sover

Nu sover min lilla Iris lunch och jag har passat på att äta lite. Ska även vika lite tvätt och plocka undan lite innan hon vaknar. Är inte alltid så lätt att göra det när hon är vaken. Ska även försöka att skruva i lite barnsäkra grejer i våra skåp som hon just nu älskar att öppna. Tyvärr så fattar jag noll om hur jag ska göra men jag får väl tänka till lite innan jag börjar skruva helt enkelt.

Nu till något helt annat, NÄSHÅR. Vill bara säga att det inte är ok med näshår som sticker ut ur näsan som långa små snablar. Ta hand om ert näshår så jag slipper må dåligt. Nu kanske inte just ni som läser det här har de problemen men då kan ni sprida budskapet om att det inte är ok. Ok?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0