Kall golf

Igår så var det dax för en runda golf igen. Optimistiska som vi är så hade vi bokat en tid vid kvart i åtta men då det var frost på greenerna så kom vi inte ut förrän vid nio. Men då var frosten borta och det var is på banan istället eftersom de försökte vattna bort frosten. Så igår var det premiär för mig att putta på is. Gick sådär kan jag avslöja. Spelade dock något bättre än Dadda och har idag ett slags lening när vi går ut. Men idag går vi ut vid halv tolv så förhoppningsvis så slipper vi isegreener idag.
När jag kom hem från golfen så blev det en sväng till Fredriksskans för att se Bajens juniorer spöa Kalmars dito. Nu såg jag inte straffavgörandet då jag behövde lämna innan det men jag fick avgörandet refererat för mig av Arneving så jag missade inget. Radiosporten nästa för honom.

Eftermiddagen och kvällen spenderades hemma med Emma och Iris och vi hade en mysig kväll med pizza, chips och cola.

Natten har dock varit mindre mysig. Iris vaknade strax innan halv två och vägrade att somna om. Det var full jävla fart i sängen fram till tre då Emma kom in och hämtade oss och frågade om vi ville sova i min och Emmas säng istället. Så det gjorde vi och då gick det plötsligt att sova. Så det blev tom sovmorgon till halv åtta idag. Fantastisk skönt att hon kunde sova så pass länge efter att ha varit vaken så länge under natten. Hade nog inte blivit någon rolig dag idag annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0