Kallt

Fy fan vad jag frös på väg till jobbet idag. Tyckte det var väldigt, väldigt kallt. Skönt då att jag åker till värmen på lördag. Så, nu fick jag det sagt idag med.

Har varit ytterligare en kass natt där Iris inte velat sova i sin säng. Blir snart lite halvtokig om hon inte sover en hel natt snart. Eller, nästan en hel natt iaf. Men va fan, allt kommer ju ändå att sabbas när vi åker till Thailand så vad spelar det för roll hur hon sover denna veckan. Så, nu kom Thailand med en gång till.

Idag så vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på efter jobbet men det är inte helt omöjligt att jag och Iris drar hem och myser. Men det kan även bli en liten sväng till parken om hon inte har hunnit ut för eftermiddagslek på dagis. Vi får se helt enkelt vad som händer.

Nu, jobb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0