Måsen

Jag och Iris har spenderat förmiddagen på Måsen idag. Vi har målat, pysslat och haft sångstund. Iris var i sitt esse under sångstunden och stod och gjorde alla rörelser och försökte sjunga med. Blev förvånad över hur lite hon kladdade på sig själv när hon målade. Tror att jag ska sätta upp hennes målning inne i hennes rum sen så hon kan njuta av sin egen konst.

Efter Måsen blev det lunch och efter lunchen så somnade hon sött. Nu ligger hon och sover och jag försöker att göra lite nytta här hemma innan resan. Ska snart hänga tvätt och sen ska jag köra igång nästa maskin så vi har lite kläder att ha på oss när vi drar. Nu kanske det inte kommer att behövas så mycket kläder men jag tar det säkra före det osäkra.

I eftermiddag blir det en sväng på stan, Systembolaget, Mika Jeans & Design, Konsum och kanske lite annat. Den som lever får se.



Toker?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0