Måsen

Idag på förmiddagen så gick jag och Iris ner till Måsen för att leka lite med andra barn. Var länge sedan vi var där nu men idag var det dax igen. Tyvärr så var Iris inte alls på humör när vi kom dit utan skulle bara vara hos pappa. Mjukade upp henne med lite banan men det som fick det att lossna var när sångstunden kom igång. Då blev Iris sitt vanliga glada jag som gärna sprang omkring och lekte.
Efter Måsen blev det lunch med farfar, Gröna Stugan idag igen och idag stod pannbiff på menyn. Iris åt och passade på att flirta med alla som gick förbi vårat bord. Så personalen fick nog höra ordet hej ca 320 gånger under tiden vi var där.

Nu är vi hemma och Iris ligger och sover medan jag bloggar och surfar runt på nätet. Och det kanske jag inte skulle gjort. Vilka jävla idioter det är som sitter i Svenska Fotbollsförbundets diciplinnämd. Idag friades Syrianskas Haris Skenderovic för armbågen han gav Christer Gustavsson när de mötte Bajen. Helt horribelt. När Charlie Davies gjorde armbågade sig fri från en Örebrospelare förra året så fick han fem matchers avstängning och den var inte hälften så grov som denna. Inte för att det spelar någon roll för Bajens slutplacering i årets tabell men det är fan en stor, jävla skandal. Är så satans upprörd. När ska SvFF behandla Hammarby enligt samma regelverk som de övriga lagen??? Fy fan


Iris funderar lite under besöket på Måsen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0